Burcu'nun Dünyasına Hoşgeldiniz

               
Merhaba!

Uzunca bir süredir benimle birlikte sürünen yazma isteğimi bugün itibariyle eyleme dönüştürme kararı aldım. Aslında daha önce aralıklarla da olsa blog yazmıştım ancak bu, tatmin edici bir yazma süreci olmaktan çok uzaktı. 

Şimdi kendim olma yolunda attığım adımlarla ve artan hayat tecrübemle önce kendim için sonra da ihtiyaç duyan herkes için daha dolu ve faydalı içeriklerden oluşacak yeni bir sayfa açıyorum.

Bu blogda ilerleyen zamanlarda ne tarz yazılar ağırlık kazanır bilemiyorum, bunu zaman gösterecek ama başlangıç aşaması için şunu söyleyebilirim: burada annelik tecrübelerimden, öğrencilik hallerimden, üniversiteden, okuduğum bölümden, gündelik ev yaşantısından, kitaplardan, kültür sanat aktivitelerinden vb. bahsetmeye çalışacağım.

Umarım benim için de okuyan herkes için de faydalı bir blog olur.

Görüşmek dileğiyle...

Yorumlar

  1. pikiiii hoşgeldiiiin. ne güzel konular kiiiii annat tabiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum. Sen de hoş geldin. Anlatacak çok şeyim var :)

      Sil
  2. blogunun saatini değiştirsen yaaa. istanbul gmt 2 yaralar saatlerden :)

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin. Yazılarını merakla bekliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de senin yazılarını okumayı özledim, fırsat buldukça geriye dönük okumalar yapacağım artık :)

      Sil
  4. Yeniden hoş geldiniz. Takipçi panelini göremedim yalnız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.

      Takipçi paneli sol üstte yer alan üç çizgiye tıklayınca çıkıyor malesef.

      Sil
  5. Merhaba, hoş geldiniz ne iyi ettiniz de geldiniz. 😊

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin, bol paylaşımlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Hoş geldiniz. Bolca kitaplara kaçmanız ve kaçtığınız kitaplardan havadisler getirmeniz dileğiyle.

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar Burcu Hanım:) Uzun zaman olmuş başlayalı ama yine de sizin için uzun soluklu olmanızı ve bunu mutlu olarak sürdürmenizi diliyorum:) Aslında ben de yeni bir blog sayfası açtım. Fakat kendimi nette ararken hiçbir yayınınız yok gibi bir sorunla karşılaşıyorum ☹ Ayrıca blogda bazı düzenlemeler yaptığım halde guncel hali değil ilk hali görünüyor 😪 Artik bu sekilde yazarak bir çözüm bulabilmeyi ümit ediyorum🤷🏼‍♀️ Rahatsızlık verdiysem kusuruma bakmayın lütfen 🙈

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendimden

Hayatın Anlamı?

Nietzsche Ağladığında